Smellycat


Den här 24åriga osvensktalande jävla djungeltrumman sitter idag med sin jävla duvetinte- blogg och statusuppdateringar på facebook om hatare och ditten och datten. För det första så är det hon som inte vet, duvetinte ett jävla skit. Det är så absurt, nästan i samma klass som med hennes kassa självsydda kläder som är OHIO inspirerade,  och jag kan för allt i världen inte förstå vartifrån hennes persiska luft kommer ifrån och hur i hela friden hon kan tro att en hatare, som jag, är avundsjuk på henne? Alltså jag blir helt snurrig bara av (s)tanken. . 
Jag minns när dina fisksätra "homeboys" alltid kallade henne för smellycat och hur hon gick in på toaletten och grät, vilket man kan förstå. 
Något man också kan förstå är varför du byter betjänter varje vecka, denna vecka ser det ljust ut för Josefin men vad hände med den orangehåriga lilla pose-ludret, jesus crist vad hände med supersnygga Martina som hade samma jacka i 7 år?
Fan, synd ändå med tanke på hennes "deprissioner", som hon bara har hittat på och plockat fram hos henne själv för att hon bara vill ha uppmärksamhet. 
Sluta häng på layercake, vakterna skrattar ju åt dig. Och sluta ta bilder med kändisar, sluta muta kändisar för att ta en jävla bild. 

To be continued 



Kommentarer
Postat av: AJAJAJ!

Hahahahahaha det var de roligaste ja läst på hela internet fan va sant

2009-05-08 @ 13:50:02
Postat av: Du vet inte

Jag håller med.. de va de roligaste jag läst på internet HAHAHAHAH..



Svär de stämmer så hårt.. förutom att de va 1 av fisks grabbarna som kalla mig för smelycat.. de va roliga tider.. fan va jag vart ledsen... hahahahah



Kan du inte skriva mer roligt om mig??? måste fan skriva om detta i min patetiska blogg





Puss & Kram ses på stan

2009-05-08 @ 16:42:09
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

aaa fan du döda mig där :( buhuuuu!

Jag vet ingen kommer komma på min b-day...

fan jag som trodde något..



men du har rätt..

INGEN VILL KOMMA! :( buhuuuu

2009-06-24 @ 13:55:59
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: melika sucks!

hahah stackars sate, inse faktum, folk gillar ej dig! och att du skriver kommentarer till det här inlägget visar hur mycket du tog åt dig!

sluta blogga människa!!! lär dig svenska!

2009-06-29 @ 08:08:41
Postat av: hahaha

det här är fan det roligaste jag läst på länge!

tänk att sanningar kan vara så jävla roliga...

hon e ju så mooobbad!

2009-06-30 @ 01:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0